mandag den 12. august 2013

Give away fra "denlillebiks"


For uger siden, på instagram, stødte jeg på nogle fine tegninger til børn.

Jeg blev hurtigt enig med mig selv om at vores vidunder, måtte eje en af disse tegninger.

Stilen i tegningerne er uskyldig, naiv, sød og hyggelig. Den perfekte stemning til et børneværelse.

Her er tegningen vi valgte til A’s værelse:




Tegneren bag denne tegning hedder Simone Axfort Thorup Eriksen.

Hun er 26 år og selv mor til den skønne Haley fra 2011.

Simone er meget kreativ, men tegner hovedsageligt (det er vi fan af).

Hun arbejder med produktudvikling og marketing hos C.L. Seifert.

Det virker til, at simone ELSKER at tegne. Hun er enormt produktiv.

Jeg er følger hendes lille biks på instagram og ofte kommer der nye tegninger op. Den ene tegning federe end den anden.

I kan selv følge Simones ”denlillebiks” her eller se hvilke andre tegninger hun ellers har lavet. Do it!!! I går glip af nogle SKØNNE tegninger!!!

Tegningen vi har fået fingre i til A. står på hendes værelse og giver anledning til mange historier og hyggetid. 



Simone har været så sød at lade mig lave en ”give Away” af en af hendes tegninger. Det er den samme tegning, som vi har til A.
Den har en værdi af 200 kr. 

Jeg er sikker på, at den vil sprede stor glæde i og fortællinger, som den gør hos os.



sådan deltager du:

Du kan deltage ved at kommentere her under indlægget.

del gerne på facebook. Det er ikke et krav, men jeg sætter stor pris på hver deling.



Deltag også på instagram ved at dele det billede jeg har lagt ud derinde tag #junkieforpretty 
klik på instagram-ikonet her på bloggen.



VINDEREN TRÆKKES DEN 21.08

HELD OG LYKKE!!!

6 kommentarer:

  1. Nårhhh hvor fin :0) Ville passe godt på V's værelse :0)

    SvarSlet
  2. tak for kommentar :-) vil du skrive en mail adr. hvis du skulle være den heldige :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ups.... �� Den er lisettehornemann-jensen@hotmail.com

      Slet
  3. Årh :-D den ville være perfekt her hos os :-) vi venter lille mandens ankomst i november :-) så den ville passe ind i hans nye værelse :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. sørme... du er den heldige vinder!!!
      vil du sende mig din mail, så jeg kan kontakte dig mht. adresse, så sender jeg den FINE illustration til dig!!

      Slet
  4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet