søndag den 26. maj 2013

En SKØN 1 års fødselsdag

Vores dejlige datter blev et år den 18. maj.
Det er en stor begivenhed.
Vi var på pinsetur med svigerforældre, svoger, svigerinde og deres tvilinger på 2 1/2 år.
Det er en tradition vi har. I år havde svigerforældrene valgt at vi skulle holde det i campingvogn. Vi har ingen campingvogn og måtte derfor dele med campingvogn med svigerforældrene. Heldigt at jeg er glad for mine svigerforældre!!! :-) I år faldt pinseturen så med vores datters fødselsdag.
ud over min svigerfamilie havde vi inviteret momsen med på camping, på fødselsdagen.
Momse kom med brød og brunsviger til hele forsamlingen.
disse havde hun købt specielt til børnene.
De fik hver et lys i. De havde alle sjov med at puste deres eget lys ud.

Dagen blev nydt ved vandet. Her leger far og datter sammen. Hun er meget optaget af sand for tiden. Hun elsker at lege med det og kan sagtens bruge et par timer på det.
Faren nyder at lege med... jeg er faktisk ikke sikker på om de leger sammen eller hver for sig :-)

 Senere samme dag:


Farmoren havde selvfølgelig kreeret et skøn lagkage til anledningen. 2. kage den dag.

senere den dag:

 Jeg kunne ikke dy mig. Jeg skulle da selvfølgelig også lave en kage til anledningen. Denne gang blev det en ostekage med jordbær og oreosbund. (beklager det mørke billed, men det er taget om aftenen i et dårlig oplyst fortelt)
Kage må man sige, at der var nok af den dag.

På en dag hvor man fylder et helt år, hører der sig også et væld af gaver til!
Hendes fødselsdag var ingen undtagelse :-)

Strømper fra noa noa fra vores skønne naboer og deres datter:
 Hummelkjole fra morfar
 Kuffert fra Sebra fra farbror, tante, kusine og fætter:
 Krus pige, Liebe. Fra vores skønne naboer og deres datter.
 Donut, bobles. fra farmor og farfar:
 Vi gav hende elefanten fra bobles:
 


Desuden gav vi hende dukken til højre. Maileg-kaninen fik hun af hendes skønne gudmor og et skørt til den.


Det må siges at hun allerede er voldsomt forkælet!!!

Dagen var perfekt og hun hyggede sig med sand, kusine, fætter, farmor og især farfar.
Farfar er nemlig "rundhåndet" når det kommer til at dele kage :-)

Tak til alle der var med til, at gøre dagen til noget specielt!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar