søndag den 2. juni 2013

Havnekulturfestival i odense




Min lille familie og jeg har været forbi havnen i dag!
Skøøøøn dag!!!
Der var noget for os alle; Kvalitetsøl til manden, sonny figur til sessen og flot design til mig.
Manden faldt især for en øl-bod fra medici beers, her var der gode special øl. Den ene måtte jeg også prøve at smage. Jeg er ellers ikke til øl, men en øl variant med chili og lakrids kunne jeg ikke stå for. Den smagte, overraskende, godt!
Ti de der skulle være interesseret i at vide mere om øllene, så hedder deres side www.medicibeers.dk

Jeg har specielt fundet 3 forskellige ting jeg faldt for på festivallen, Sonny angels, Odense fødevarefællesskab (billige og økologiske grøntsager og kød). Til slut, men vigtigst, er det Dorthe Mathiesen. Dorthe Mathiesen står bag www.vissevasse.dk , der laver nogen af de flotteste posters.
Jeg vil komme med uddybende indlæg her på bloggen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar