tirsdag den 4. juni 2013

GIVE AWAY - grafisk illustration





Jeg er så heldig, at Dorthe Mathiesen (ejer af Vissevasse) har tilbudt en "give away" her på min blog. WuuuuHhhuuuu!!!
Det drejer sig om en plakat efter eget valg (50*70, værdi 350)
Jeg er vildt spændt! Jeg håber at i er friske...!!!
For at deltage skal i:

1. Del konkurrencen på facebook (tryk på facebook-knap længere nede) eller instagram (#junkieforpretty)
2. "syntes godt om" Vissevasse's facebook side
3.  Skrive her på bloggen hvilken plakat du foretrækker og en email adresse, så jeg kan kontakte dig. (kommentaren skal skrives fra comp... ellers bliver den ikke registreret)

Jeg vil udtrække en vinder den 12. Juni. Vinderen får direkte besked.

12 kommentarer:

  1. Fantastisk konkurrence.. Elsker deres plakater. Bauhaus/waiting. michie_86@hotmail.com

    SvarSlet
  2. Fyn er fin hvis jeg er den heldige......lisettehornemann-jensen@hotmail.com :0)

    SvarSlet
  3. Kbh hvis jeg er heldig :-)
    Annasoegaard2518@g.com

    SvarSlet
  4. fyn er sgu fin

    SvarSlet
  5. Jeg ønsker mig New York :D Jeg har liket og delt... Sød blog!

    SvarSlet
  6. Delt på FB :)
    Hvis jeg vinder ønsker jeg KBNHVN - Dronning Louises Bro

    SvarSlet
  7. Hej Ninett,

    Stort tillykke med din fine blog.. og sikke et super fint giveaway, hvis jeg skulle være så heldig at vinde, ville jeg ønske mig Fyn er fin....

    Held og lykke med bloggen,
    KH, Belinda Victoria - victoria_dk@hotmail.com

    SvarSlet
  8. så er det i aften at der bliver udtrukket en vinder!!!!

    SvarSlet
  9. undskyld... det er først i morgen aften... jeg glæder mig bare selv sådan!!! Held og lykke til jer der deltager!!! :-)

    SvarSlet
  10. så er det faktisk i aften, at vinderen af en vissevasse illustration findes... duhm duhm duuuhm... spændende!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja vi glæder os også til at se hvem dem heldige er.. ;-)

      B.

      Slet
  11. Vinderen er trukket og er kontaktet.
    Vinderen blev Michelle.
    Hun blev rigtig glad!

    Jeg håber på at der kommer flere "give away"s her på bloggen. :-)

    SvarSlet