tirsdag den 4. juni 2013

Flotte grafiske posters




Jeg har tidligere skrevet, at der specielt var 3 ting, der fangede min opmærksomhed ved Odense havnefestival. Her kommer den sidste, men mest inspirerede... Posters fra vissevasse. Dette indlæg har jeg virkelig set frem til at skrive. Desuden har jeg tænkt meget på det siden, at jeg kom hjem fra havnen.
Jeg var taget afsted mod havnen, uden penge eller de store forventninger... Og det viser sig at være temmelig dumt!!! Jeg når ikke længere end 50 m. Jeg vælger, at gå ind i bygningen, der i dagens anledning hedder kunstfabrikken. Her er der boder, hvor forskellige kunstnere udstiller deres produkter. Det var da også meget fint, men ikke noget man ikke har set før, indtil jeg når boden med vissevasse. Her udstillede Dorthe Mathiesen nogle ufatteligt flotte posters. Havde jeg haft penge med, så havde jeg købt os endnu fattigere!!!! Det er jeg slet ikke i tvivl om, det er min kæreste heller ikke :-)
Dorthe Mathiesen, ejer af Vissevasse, er uddannet beklædnings formgiver og grafisk designer.
Vissevasse plakaterne har eksisteret siden december 2012 og har fået en god modtagelse fra folket. Det er der god grund til efter, min mening... plakaterne er flotte!
Vurder selv :-) 





I kan se flere billeder her.
Jeg undres over at vi illustrationerne ikke forhandles nogen steder her på fyn... er vi for langsomme eller gået helt i stå?
Heldigvis kan illustrationerne nemt købes, her
Jeg er så heldig, at Dorthe Mathiesen (ejer af Vissevasse) har tilbudt en "give away" her på min blog. WuuuuHhhuuuu!!!
Det drejer sig om en plakat efter eget valg (50*70, værdi 350)
Jeg er vildt spændt! Jeg håber at i er friske...!!!
For at deltage skal i:

1. Del konkurrencen på facebook (tryk på facebook-knap længere nede) eller instagram (#junkieforpretty)
2. "syntes godt om" Vissevasse's facebook side
3.  Skrive her på bloggen hvilken plakat du foretrækker og en email adresse, så jeg kan kontakte dig.

Jeg vil udtrække en vinder den 12. Juni. Vinderen får direkte besked.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar