tirsdag den 18. juni 2013

Nyt tiltag efter et par dage med regn.


Den danske sommer kan gå begge veje... og det gør den... Den ene dag er det sol og dejligt vejr, den næste står det ned i stænger.
Vi plejer at cykle til vuggestuen, og det hygger vi os med. Aya-pigen jubler og vinker til de (få) mennesker vi overhaler. :-) Jeg nyder, at cykle med en glad, snakkende og smilende pige. Regnen overraskede os her i sidste uge.
Jeg valgte derfor at tage bilen i vuggestue. Det med regntøj og gummistøvler blev for bøvlet og træls (jeg blev doven).
Jeg har derfor fundet et regnslag til cykelstolen. Det er lige til at trække over cykelstolen, når barnet sidder i den. Den model jeg valgte har ærmer til barnets arme, så hun stadig kan bevæge sig og vinke. Desuden en hue der kan trækkes over cykelhjelmen. Det er da nemt og luksus!!!
Jeg fandt regnslaget på babadut.dk


Ingen kommentarer:

Send en kommentar