søndag den 30. juni 2013

Optaget som medie grafikker... WUUUUHHHHUUU!

Forleden dag fik jeg et længe ventet brev ind af døren :-) det var ret nervepirrende og det var afgørende om brevet var tykt eller tyndt. Brevet skulle nemlig fortælle mog om jeg var blevet optaget på uddannelsen som mediegrafikker.
Nu har tålmodighed ikke været det der har præet min person aller mest...men jeg var tvunget til at vente i knap 14 dage på at brevet ville dumpe ind ind af døren. Var jeg i stand til det... nej... jeg måtte ringe til solen og fik at vide, at brevene var sendt ud dagen før. jeg kunne forvente at få det samme dag. Alligevel måtte jeg vide med det samme om jeg var kommet ind.

Jeg var blevet udvalgt til campen (optagelsesprøve nr. 2) der forløb over 2 dage. De andre på campen var rigtig dygtige og jeg var alligevel begyndt at tvivle på om jeg ville blive en af de heldige udvalgte.
Den 1. udtagelsesprøve havde jeg det godt nok med. Her skulle vi skrive 1 side om os selv, en cirkusplakat og en collage om mig selv.
her er hvad jeg afleverede:





  

Tilbage til brevet... jeg nåede slet ikke at få det :-) jeg fik svaret over telefon... jeg kunne jo ikke vente :-)
Svaret var positivt!!! Jeg er optaget som mediegrafikker. Det er så fedt!!! Et nyt liv starter!!!
Jeg skal starte den 26. Aug. Jeg glæder mig virkelig.
Vi aner ikke hvordan vi skal få det til at hænge sammen, men vi glæder os alle sammen og krydser fingre for at vi finder en løsning på de udfordringer der måtte komme hen af vejen.

Jeg er optaget og skal være mediegrafikker...næste stop... praktikplads på fyn... forhåbentlig :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar