onsdag den 10. juli 2013

At networke er at lære...

Er det ikke skønt; hver gang vi foretager os noget så lærer vi. Det slog mig den anden dag. Min datter og jeg holdt fri og tog med Momsen ind i byen. Dagen stod på hygge, men der var også nogle praktiske ting der skulle ordnes.
Min datter var faldet i søvn på vej ind til optikeren. Min mor skulle have tjekket sit syn, så jeg sad i min egen lille verden, da en ansat ved optikeren afbrød min tankestrøm. Hun syntes mine øreringe så godt ud. Jeg kunne så fortælle at jeg selv lavede dem. Derefter fortalte jeg om min blog. Hun bad mig skrive adressen. På trods af at det er sket før så har jeg ikke fået lavet et visitkort endnu... Dumt.
Hun gik derfor efter papir og blyant. Hun vente tilbage med det og hendes eget visitkort. Det viste sig at hun malede. Tænk... En kontakt etableret og fik en hjemmeside at se, som jeg ellers ikke ville være stødt på. Det samme er sikkert sket for hende der tog kontakt til mig. Det kan bare ikke understreges nok hvor vigtigt det er at bruge alle midler for at "markedsføre" sig. Man kan have det mest geniale produkt, men hvis der ikke er nogen der kender til produktet er der INTET salg i det!!!
For hver gang man etablere en kontakt via hverdagen, daginstitutionen, Instagram, Facebook er der en person mere der ser dig og dit, men du møder også en ny og får nye indtryk og inspiration. Jeg lærer meget nyt hver dag og elsker det!!!!
Det gælder om at omfavne det nye... Også selvom det ikke nødvendigvis er inden for ens egen niche...!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar