torsdag den 12. september 2013

Designer event - vissevasse vil være at finde :-)




Nu er det NU!!! Det er igen muligt, at komme ud og opleve forskellige kunstnere. I København afholdes der et anderledes designer marked, LOFT BAZAAREN.
Her kommer man til, at kunne opleve 40 stande med forskellige former for kunst. Der vil være stande med interiør, keramik, grafik, gadgets, køkkensager, vintage, bolig, smykker og accessories.
Hvor skønt lyder det ikke lige???
LOFT BAZAAREN afholdes i rå omgivelser, i form af den industrielle kulturhal PB43 på Amager. Det giver mulighed og plads til at mændene kan komme med på slæb. Der vil endda være mulighed for, at mændene ligefrem vil komme til at hygge sig ;-)
Så tag bare manden under armen og kom indenfor i retro grillbaren med hjemmelavet Cocio og nyfortolket cowboytoast – med oldschool arcadespil. ”Sort Kaffe og Vinyl” fra Vesterbro laver pop up kaffe/musik bar på LOFT Bazaaren så der blliver masser af god vinyllyd. 

Jeg ville ønske at jeg selv kunne deltage, men jeg sidder p.t i Amsterdam. Anmeldelser af LOFT BAZAAREN modtages MEGET gerne (så kan jeg rigtig se hvad det er jeg går glip af:-()!!!!

PRAKTISK INFO: 

Sted:
         Kulturevent hallen PB43
         Prags Boulevard 43
         2300 København S

Dato: 
         14. - 15. september 2013

Tid:
         kl 10 - 17

entre:
         25 kr


Du kan se mere om LOFT BAZAAREN her:
LOFT Bazaarens Facebook side: https://www.facebook.com/LoftBazaaren 

LOFT Bazaarens facebook event: https://www.facebook.com/events/698928486789329/
LOFT Bazaaren på Instagram @loftbazaaren #loftbazaaren

Ingen kommentarer:

Send en kommentar